بهترین بازیگران نقش «جوکر» در فیلم بتمن
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 30 شهريور 1393 ساعت 14:26 | بازدید : 1285 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بهترین بازیگران نقش «جوکر» در فیلم بتمن

اخبار و شایعاتی مبنی بر اینکه جوکر جدید سینما یک زن خواهد بود منتشر شده است و به همین دلیل سایت سینمایی مووی نیوز فهرستی از بهترین بازیگرانی که نقش جوکر را ایفا کرده اند تهیه کرده که «هیت لجر»، «جک نیکلسون» و «سزار رومرو» به ترتیب رتبه اول تا سوم را در این فهرست دارند. 

«جوکر» شخصیت جنایتکار و بذله گو با چهره یک دلقک و دهان پاره است که دشمن شماره یک بتمن و مرد جنایت شماره یک شهر گاتهم به شمار می آید. بازیگران زیادی نقش این کاراکتر متفاوت سینما را بازی کرده اند اما فقط چند هنرپیشه توانسته اند از عهده ایفای این نقش بخوبی برآیند. 

«هیت لجر» در شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008

1. «هیت لجر» در شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008

بی تردید سلسله فیلم های بتمن کریستوفر نولان بهترین آنها در تاریخ سینماست و در این میان هیت لجر بهترین بازیگر نقش جوکر به حساب می آید. 

خنده های شریرانه، میمیک عالی صورت، مکث های لازم بریا تاثیرپذیری بیشتر تماشاگر از بازی و سرعت عمل بالای ناشی از آمادگی بدنی لجر را بهترین جوکر تاریخ سینما تا این لحظه کرده است.  لجر با نقش جوکر در سینما ماندگار شد مانند استالونه با راکی، هافمن با مرد بارانی و تام هنکس با فارست گامپ. 

«جک نیکلسون» در بتمن Batman 1989

2. «جک نیکلسون» در بتمن Batman 1989

نیکلسون عاشق بازی در نقش های روانی است و این را در فیلم های «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» و «درخشش» ثابت کرده است و حتی در نقش های کمدی مثل جادوگران ایستویک وحشتناک به نظر می رسد. 

حالا نیکلسون چهره گریم شده با یک خنده سرخ و دهان از دو سو پاره شده که خنده های وحشیانه سر می دهد به نظر چند برابر ترسناکتر است هر چند فیلم علمی تخیلی ای به نام بتمن باشد. 

یکی از بهترین صحنه های فیلم جایی است که جوگر دست بتمن (با بازی مایکل کیتون) را می گیرد تا او را بالا کشیده و از خطر سقوط نجات دهد و در اینجا بتمن با یک دست مصنوعی و در ادامه خنده وحشیانه جوکر در حالی که در حال سقوط است روبرو می شود. 

«سزار رومرو» در بتمن Batman 1966

3. «سزار رومرو» در بتمن Batman 1966

رومرو یکی از بهترین بازی هایش در نقش جوکر را در سریال بتمن که دهه 60 میلادی ساخته شد و نسخه ای از آن نیز به صورت سینمایی اکران شد ارائه کرده است. 

وی با غلونمایی در حرکات خنده دار جوکر در موقعیت های خطرناک توانست نوعی تضاد محیطی را به نمایش بگذارد که در آن سالها نوآوری به حساب می آمد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جوکر , هیت لجر , جک نیکلسون , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب